Saturday, October 29, 2011

JATUH HATI PADA SESSEORANG

Hari pertama aku kenal sidia aku berasa happy gila...aku bawak la sidia 2 kuar mkn pada hari perkenalan kami 2 yg pertama mkn kt tempat yg ber class jgk la...k0rang nk tahu apa yg terjadi wak2 kami berdua nk mkn kami 0rder makanan yg sama pas2 plak air aku 0rder la air tea limau...k0rang nk tahu apa yg sidia 0rder k0pi 0 ais k0t...pas2 x apa la apabila makanan p0wn dh sampai sidia baca d0a sebelum mkn n sudu n garpu sidia letak kt tepi sedia mkn guna tangan...aku terharu tgk sikap dia n ramai 0rg kt c2 lihat sidia mkn...aku p0wn mula bertanya pada sidia kenapa mkn guna tangan n npa minum air k0pi???sidia menjawab sy ni 0rg kg n dh kebiasaan mkn guna tangan s0 apa 0rg nk ckp terpulang la n air k0pi plak favorite sy...pas2 aku p0wn perhati cara diew suap makanan kew mulut diew..s0 sweat c0mel sangat...

1 comment:

  1. maaf awk..saie bukan yg trbaik tok awk..tp saie jnjy yg saie akn cuba jd trbaik tok awk..
    sbb saie tau saie sygkan awk..

    ReplyDelete