Friday, February 11, 2011

Duhai Sahabat



sahabat,
waktu terasa semakin  berlalu,
semakin pantas meninggal cerita tentang kita,
tertanya ku akankah ader lagi tawamu,
untuk  hapuskan semua hati sepi

sahabat,
teringat aku,
ader cerita kau dan aku,
dan kita bersama  saat dulukala.
sahabat aku  rasa mcm bru semlm je bertemu  kamu
kita bru sahaja kuar mkn bersama  mlm sebelum kejadian
kees0kkan ari kamu sdh pergi meninggal kn aku wt selamanya
ya Allah,Kau berilah rahmatmu dalam memelihara insan ini,
kerana hanya Kau mampu menjaga di Sana.
sahabat,hari ini kau telah pergi,
meninggal aku dan  dunia ini,
tanpa sempat mengucap apa2 kepada aku,
namun,kutitipkan doaku yang penuh kasyahduan buatmu~

buat  sahabat yang telah pergi~
buat selama-lamanya~
tanpa sempat aku mengucup wajahnya buat kali terakhir~
(AL-FATIHAH KEPADA ARWAH AIZAT NAZMI)

No comments:

Post a Comment